Valko | E-SHOP

Jak nakupovat

Vše, co potřebujete vědět o nákupu u nás

Jak nakupovat?

Objednávat můžete prostřednictvím e-shopu na www.valko.cz, telefonicky na tel. 739048222 nebo emailu: valko.valenta@centrum.cz

  • Rozvozové dny naleznete na úvodní straně e-shopu a vybírat si je můžete u jednotlivých produktů

  • Zboží, které si u nás objednáte, můžete vyzvednout přímo na ekofarmě v určený den nebo Vám ho přivezeme v rámci dopravy (zdarma do 25km, nad 25km dle cen smluvního přepravce).

Rozvoz

Rozvoz trasy č.1 probíhá ve středy v odpoledních hodinách a trasy č.2 ve čtvrtky v dopoledních až odpoledních hodinách. Časové rozmezí zasíláme vždy v den rozvozu. Objednatel musí zajistit, aby po celou tuto dobu byl na udané adrese někdo přítomen pro převzetí objednávky, pokud nebude dohodnuto jinak. Pokud nejste na dohodnuté adrese přítomni nebo se nelze dozvonit, Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí na adrese ekofarmy.

Na co se vztahuje DOPRAVA ZDARMA?

  • TRASU Č.1: Štíty, Červená Voda, Lanškroun, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí (ve středu, 1-2x měsíčně)

  • TRASU Č.2: Zábřeh, Šumperk, Mohelnice (ve čtvrtek, 1-2xměsíčně). Rozvoz se vztahuje i na okolní obce.

 + město Olomouc (se zákazníky z okolních obcí Olomouce se scházíme po upřesnění času v potvrzovací SMS zprávě u nákupního centra Globus Olomouc).

Jaká je dostupnost produktů?

U jednotlivých položek naleznete jejich dostupnost pro jednotlivé termíny. Tzn., pokud na úvodní straně uvidíte termín odběru xx.xx.xxxx a u dané položky toto datum na výběr není, znamená to, že produkt je na tento termín vyprodaný.

  • U produktů bohužel nelze vybrat datum pro trasu č. 2. Automaticky však zařazujeme objednávky spadající do této trasy na následující den odběrového termínu, tedy čtvrtek, jak je zmíněno výše.
    Tzn., pokud je u produktu termín odběru 6.12.202x, ale vy spadáte pod trasu č. 2, tedy rozvoz 7.12.202x, Vaše objednávka bude automaticky přiřazena a v potvrzovací SMS zprávě bude datum rozvozu 7.12.202x.

  • Po objednání obdržíte potvrzení o přijetí objednávky formou SMS zprávy! Pokud Vám potvrzení nedorazí do 3 dnů od odeslání, kontaktujte nás prosím. V této zprávě taktéž naleznete datum doručení a způsob odběru.

Platba

Pouze v hotovosti.

Prosíme dbejte na platbu v hotovosti u dopravy po celé ČR (za platbu kartou si přepravce účtuje % navíc z vaší celkové platby) !

Prosíme o pochopení, pokud se nepodaří ve Vaší objednávce vykrýt všechny položky nebo požadované množství. Bouráme jeden jatečný kus a nikdy dopředu nevíme, kolik kg jednotlivých partií bude, od čehož se odvíjí cena. Vždy se však snažíme o co nejlepší vyřízení všech objednávek.

Vakuové balení

Hovězí maso je přímo na jatkách vakuově baleno. Vakuové sáčky po odsátí vzduchu pevně obemknou balenou porci a při skladování v chladu a temnu významně prodlouží trvanlivost takto baleného masa. Určující pro spotřebu je datum uvedené trvanlivosti společně s datem balení. Podmínkou je dodržení předepsané teploty pro skladování (uvedena na etiketě) a neporušenost obalu! U žeber a dalších partií s kostí může občas při manipulaci dojít k porušení vakuového obalu - zejména u těchto partií kontrolujte neporušenost plastového sáčku. V takovém případě je maso třeba bezprostředně zkonzumovat, příp. ihned zamrazit.

Ve vakuu zabalené maso po určitém čase mírně změní barvu. Tato změna je způsobená absencí kyslíku a nemá vliv na kvalitu. Před přípravou je nutné maso vždy vybalit z vakuového sáčku a nechat "nadýchnout" - po nějaké době se mu vrátí barva i vůně. Specifická vůně vakuově baleného masa po otevření sáčku je přirozená, vzniká zráním masa v sáčku. Taktéž nazelenalá barva šťávy (ne masa) u hovězího je průvodním jevem vyzrálosti. Pro domácí potřeby si můžete také maso rovnou tak jak je, vakuově zabalené, zmrazit pro pozdější využití.